Maksetun mainonnan edut
Kohdentaminen ja sitouttaminen
Maksettu somemainonta pystytään kohdentamaan todella tarkasti,
jolloin se tavoittaa juuri sinun kohdeyleisösi helposti ja nopeasti.
Hyvin kohdennettu mainonta myös sitouttaa ihmisiä helpommin,
ja saa heidät vuorovaikuttamaan mainoksen kanssa. Sitoutuminen
ja vuorovaikuttaminen puolestaan parantavat mainoksen
näkyvyyttä ja tehokkuutta.
Maksettua mainontaa ja sen tehokkuutta on helppo seurata erilaisten mittareiden avulla. Tällaisia mittareita ovat esimerkiksi näyttökerrat, klikkaukset, klikkausprosentti ja konversio.
Näitä tuloksia analysoimalla mainoskampanjaa voidaan
optimoida jatkuvasti tehokkaammaksi.
Mittaaminen ja optimointi
Kustannus-tehokkuus
Koska somessa tehtävää maksettua mainontaa voidaan kohdentaa tarkasti ja sitä voidaan tehdä pienelläkin budjetilla, tekee se siitä huomattavasti kustannus-tehokkaampaa perinteisiin tv- tai lehtimainoksiin verrattuna. Somessa maksettua mainontaa voidaan toteuttaa jopa 5-10 € päiväbudjetilla, mikä tekee siitä saavutettavaa kaikille.

Miten prosessi
etenee?
Ota yhteyttä
Varataan maksuton tapaaminen, jossa sovitaan yksityiskohdista.
Suunnittelu ja ideointi
Pidetään palaveri, jossa suunnitellaan sisältöjä tavoitteidesi ja toiveidesi pohjalta. Sinulla ei tarvitse olla valmiita ideoita, mietitään ne yhdessä!
Kuvauspäivä
Pidetään kuvauspäivä, jossa kuvataan sisältöihin tarvittavat materiaalit. Kuvauspäivän pituus riippuu videoiden määrästä ja sisällöstä.
Sisällön hyväksyminen
Lähetämme aina valmiit sisällöt sinulle hyväksyttäväksi ennen niiden julkaisua. Voit pyytää myös muokkauksia, jotta sisällöt vastaavat toiveitasi.
Tulosten seuranta
Seuraamme videoiden toimivuutta ja raportoimme tuloksista sinulle kuukausittain.
Miksi valita Noveka?
Yksilöllinen palvelu
Tarjoamme räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat
asiakkaan tarpeita
ja tavoitteita.
Innovatiivisuus
Kehitämme jatkuvasti uusia ideoita ja tapoja hyödyntää sosiaalisen median mahdollisuuksia luovalla ja tehokkaalla tavalla.
Mukautuvuus
Meillä on kyky sopeutua nopeasti muuttuvaan
some-maailmaan sekä asiakkaidemme tarpeisiin.








