top of page


Miksi ulkoistaa somemarkkinointi?
Somen tekeminenhän on helppoa: kuvaat vain ja julkaiset. Miksi siitä pitäisi maksaa sometoimistolle? Käyttäjien odotukset somesisällöille kasvavat koko ajan. Postausten on oltava nopeatempoisia, ja huomio on napattava muutamassa sekunnissa, jos videota halutaan katsottava pidemmälle. Some ei siis ole vain kuvaamista ja postaamista. Onnistuminen edellyttää ideointia, suunnittelua, aikatauluttamista, kuvaamista, editointia, julkaisua, mainonnan ja datan seurantaa sekä vuorova


Toimivatko hashtagit vuonna 2025?
Olet ehkä huomannut, että hashtagit eivät enää tuo samaa näkyvyyttä kuin ennen? Viime vuosina hashtagien merkitys on muuttunut. Monet pohtivat, kannattaako niitä yhä käyttää vai ei. Onko hashtageista hyötyä somessa? Miten näkyä ilman hashtageja? Hashtagit ovat pitkään olleet avainasemassa, kun halutaan lisätä näkyvyyttä aiheen ympärillä sekä luoda yhteisöllisyyttä. Ne ovat olleet hyvä keino saada sisältösi näkyviin uusille kohderyhmille. Vuonna 2025 tämä on kuitenkin muuttun


Miten huomioida kausimarkkinointi somessa?
Kannattaako kausimarkkinointii panostaa? Kenelle kausimarkkinointi sopii?
bottom of page
