
Terveyskylän Aivotalo
Tuotimme Terveyskylän Aivotalolle neljän videon kampanjan, jonka tarkoituksena oli promota Terveyskylän nettisivujen uutta aivoterveys-osiota, saada ihmisiä vierailemaan sivustolla sekä levittää tietoa aivoterveydestä. Videot toteutettiin yhteistyössä HUSin ammattilaisten kanssa.
Videot julkaistiin HUSin, Terveyskylän ja Aivotalon Meta-tileillä. HUSin Facebook tilillä videot keräsivät näyttökertoja yli 550 000 ja kaikki neljä videota nousivat tilin katsotuimpien videoiden joukkoon 90 päivän ajalta. Univideo ja 5 vinkkiä -video ylsivät sijoille 1 ja 2. Facebookissa uusia seuraajia kertyi yli 800. HUSin Instagramissa näyttökertoja kertyi puolestaan yli 73 000. Vuorovaikutusta kertyi myös hyvin molemmilla alustoilla.
Lisäksi toteutimme infoscreen-videoita ulkomainontaan. Mainoksilla haluttiin tuoda näkyvyyttä uusille nettisivuille sekä Helsingissä pidetylle ESOC 2025 -konferenssille. Mainokset näkyivät Helsingin keskustassa sekä Helsinki-Vantaan lentoasemalla.

"Yhteistyö Novekan kanssa oli sujuvaa ja joustavaa. Videoita tehdessä Novekalaiset onnistuivat luomaan rennon ja turvallisen ilmapiirin niin, että noviisikin tunsi
olonsa mukavaksi. Erityisesti haluan kiittää projektin nopeasta
toteutuksesta kiireisessä aikataulussa."
Petra Ijäs, osastonylilääkäri, Dosentti, HUS Neurokeskus
